
Pech voor Sinterklaas in Abbenbroek!
Algemeen 1.375 keer gelezenAbbenbroek - Wat een pech had Sinterklaas in Abbenbroek! Hij en zijn Pieten hadden zich nog zo verheugd op een groot feest in het Dorpshuis.
Op het laatste moment moest de organisatie het feest afblazen, omdat de nieuwste regels een leuk feest in de weg zaten. Dus ging het niet door. Maar daarom niet getreurd. De goedheiligman vond iemand in de buurt best bereid om zijn rode trekker van stal te halen en de platte kar er achter te hangen. Dus kon de Sint afgelopen zaterdag toch een mooie rondrit door het dorp maken.




















