Afbeelding

Neuromarketing in Nissewaard

Actueel 120 keer gelezen

De Ondernemers Federatie Spijkenisse wil de ondernemers van Nissewaard inspireren met nieuwe ideeën en inzichten.

Neuromarketing is daar een voorbeeld van. Deze wetenschap kan iets nieuws toevoegen aan de bestaande business. Bijvoorbeeld als een bedrijf overweegt een commercial te maken voor TV of YouTube, dan kan deze commercial getoetst worden door een groep vrijwilligers die deze film bekijken terwijl ze een MRI-scan ondergaan. Aan de hand van de uitslagen van hun hersenactiviteit kan dan beter voorspeld worden of de commercial wel of geen succes wordt of op welke onderdelen zo'n commercial moet worden aangepast.

Dit en meer bespreekt Dr. Roeland Dietvorst tijdens een OFS bijeenkomst op maandag 6 juni. Aanvang: 17.00 uur.

Geïnteresseerde ondernemers kunnen zich aanmelden via info@ofs-spijkenisse.nl

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant

Uit de krant